  • 1. Data: 2004-02-11 15:28:46
    Temat: Kilometrówka kiedy zmiany?
    Od: "Adam" <1...@w...pl>

    Kiedy najlepiej sprawdzać czy nie zmieniła się kilometrówka?
    Kiedys zmieniała się co 3 miesiące : 1 luty, 1 maja, 1 sierpnia ,1
    listopada..
    Czy dziś trzeba sprawdzać częściej np. 1-szego każdego miesiąca?
    --
    Adam

  • 2. Data: 2004-02-11 17:38:17
    Temat: Re: Kilometrówka kiedy zmiany?
    Od: "M" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > listopada..
    > Czy dziś trzeba sprawdzać częściej np. 1-szego każdego miesiąca?

    Obecnie nowe stawki za kilometr będą od 1 marca, informacja w
    rzeczpospolitej :)

  • 3. Data: 2004-02-11 17:46:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello M,

    > Obecnie nowe stawki za kilometr będą od 1 marca, informacja w
    > rzeczpospolitej :)

    Do najbliższego kiosku o tej porze mam 5 km i - wierz mi - naprawdę
    jest za zimno, żeby jechać po Rzepę. Mógłbyś się ulitować i podać te
    stawki?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2004-02-11 20:22:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Feb 2004, RoMan Mandziejewicz wrote:
    [...ktoś...]
> [...]
    >+ Do najbliższego kiosku o tej porze mam 5 km i - wierz mi - naprawdę
    >+ jest za zimno, żeby jechać po Rzepę. Mógłbyś się ulitować i podać te

    A tam:
    www.rzeczpospolita.pl
    też masz aż 5 km ??
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2004-02-11 21:46:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gotfryd,

    > A tam:
    > www.rzeczpospolita.pl
    > też masz aż 5 km ??
    > :)

    A tam odpisują: Nie znaleziono żadnych dokumentów spełniających
    wybrane kryteria.

    erdeczne dzięki za taką 'pomoc'...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2004-02-11 22:59:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Feb 2004, RoMan Mandziejewicz wrote:
    [...]
> [...]
    >+ > :)
    >+
    >+ A tam odpisują: Nie znaleziono żadnych dokumentów spełniających

    Jakby to powiedzieć... ja wiem że RP jest płatna w zakresie archiwum.
    Ale biorąc pod uwagę że chodzi o RP dostępną W KIOSKACH i że
    "dobra firma" ma aż dwa wydania tygodniowo (wtorek i czwartek)
    to potrzebowałem aż trzech kliknięć żeby znaleźć to:
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firma_c_040210/
    firma_c_a_3.html

    >+ erdeczne dzięki za taką 'pomoc'...

    Och, nie ma sprawy - drobiazg ;) !!
    Acha - nie czekaj za długo, artykuły po 7 dniach stają się
    odpłatne i znowu ja będę winny że "zniknęło" ;) !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał, w wyjątkowo dobrym humorze po

  • 7. Data: 2004-02-11 23:16:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gotfryd,

    [...]

    > Jakby to powiedzieć... ja wiem że RP jest płatna w zakresie archiwum.

    Nie wiem, czy jest płatna.

    > Ale biorąc pod uwagę że chodzi o RP dostępną W KIOSKACH i że
    > "dobra firma" ma aż dwa wydania tygodniowo (wtorek i czwartek)

    Trzeba wiedzieć:
    1. Że było to opublikowane w dodatku 'dobra firma'.
    2. Że ten dodatek ma dwa wydania tygodniowo.

    Wybacz - nie każdy _musi_ to wiedzieć.

    > to potrzebowałem aż trzech kliknięć żeby znaleźć to:

    Bo wiedziałeś czego i _gdzie_ szukać. Ja próbowałem skorzystać z
    podanego przez Ciebie linka i dostępnej na tej stronie wyszukiwarki.

    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firma_c_040210/
    firma_c_a_3.html

    Dziękuję bardzo. Szkoda tylko tych niepotrzebnie przewalonych KB.

    > Och, nie ma sprawy - drobiazg ;) !!
    > Acha - nie czekaj za długo, artykuły po 7 dniach stają się
    > odpłatne i znowu ja będę winny że "zniknęło" ;) !

    Już przeczytałem.

    Dla potomnych i kolejnych szukaczy - nie zniknie po 7 dniach:
    Kilometrówka od 1.03.2004:

    do 900 cm^3 - 0.4894
    ponad 900 cm^3 - 0.7846

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2004-02-12 08:05:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Feb 2004, RoMan Mandziejewicz wrote:
    [...]
    >+ Trzeba wiedzieć:
    >+ 1. Że było to opublikowane w dodatku 'dobra firma'.

    Powiem tak: trudno podejrzewać żeby było gdzie indziej :)
    Tu masz trochę racji: mogłeś podejrzewać jeszcze "prawo co dnia"
    itp. Ale nie powinna to być ilość (działów) tragicznie duża.

    >+ 2. Że ten dodatek ma dwa wydania tygodniowo.
    >+
    >+ Wybacz - nie każdy _musi_ to wiedzieć.

    To się zgadza, ale jest bez znaczenia: z 2 dni robią się 3... !

> [...]
    >+ Bo wiedziałeś czego i _gdzie_ szukać. Ja próbowałem skorzystać z
    >+ podanego przez Ciebie linka i dostępnej na tej stronie wyszukiwarki.

    OK. Niemniej za wyszukiwarkę nie powinienem obrywać :], nie moja
    wyszukiwarka ;) !

    [...]
    >+ Dziękuję bardzo. Szkoda tylko tych niepotrzebnie przewalonych KB.

    Chyba nie: jeśli ćwiartka z połowy pasywnych (czytających) grupowiczów
    dowiedziała się co sądzić o rzeczonej wyszukiwarce oraz że istnieje
    dodatek "dobra firma" to... osiągnęliśmy "cel gospodarczy nie związany
    z zyskiem" :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2004-02-12 09:32:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gotfryd,

    Thursday, February 12, 2004, 9:05:54 AM, you wrote:

    [...]

    > OK. Niemniej za wyszukiwarkę nie powinienem obrywać :], nie moja
    > wyszukiwarka ;) !

    Ale Twój link ;-P

> [...]
    > dowiedziała się co sądzić o rzeczonej wyszukiwarce oraz że istnieje
    > dodatek "dobra firma" to... osiągnęliśmy "cel gospodarczy nie związany

    Zapewne.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2004-02-12 18:25:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]
    [...]
    >+ > OK. Niemniej za wyszukiwarkę nie powinienem obrywać :], nie moja

    No dobra, jestem winien że nie napisałem "ale nie korzystaj
    z wyszukiwarki która na stronie głównej też jest" ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (musi cyklista, jakżeby inaczej :))