eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient nie odebrał towaru - co z paragonem? › Re: Klient nie odebra? towaru - co z paragonem?
  • Data: 2007-02-09 11:26:57
    Temat: Re: Klient nie odebra? towaru - co z paragonem?
    Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva> napisał w
    wiadomości news:45cc4567$1@news.home.net.pl...
    > W przeciwnym wypadku zbyt łatwo byłoby korygować paragony, np. takie, które
    > klient zostawił w sklepie, bo zapomniał go zabrać lub mu się nie chciało
    > takiego paragonu podnieść z lady.

    we Włoszech niezabranie paragonu przez klienta jest przestępstwem
    a u nas w przypadku wysyłek dołączam zwrotke z poczty lub od firmy kurierskiej o
    nieodebraniu towaru
    a księguje jak korekte faktury

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1