eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient nie podpisal faktury, a ja juz zaplacilem VAT (!) › Re: Klient nie podpisal faktury, a ja juz zaplacilem VAT (!)
  • Data: 2003-08-07 14:07:32
    Temat: Re: Klient nie podpisal faktury, a ja juz zaplacilem VAT (!)
    Od: "ss" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz jakiś dokument że klient faktycznie towar zwrócił?
    > Czy po prostu przyniósł i zostawił na progu?
    > A może sprzedawałes wysyłkowo?
    > Czemu w ogole doszło do zwrotu?
    > To dośc wazne kwestie. Bez tych informacji mozna jedynie powiedziec że
    > jesteś ugotowany.
    >
    > Maddy

    Tym towarem jest oprogramowanie (czyli nie tak latwo:)). Klient zamowil
    oprogramowanie (zamowienie ustne). Uzgodnilismy cene (ustnie).
    Wystawilem fakture. W ciagu 3 miesiecy kilka razy wysylene byly wezwania
    do zaplaty - bezskutecznie. Po 3 miesiacach klient wyslal pismo, w ktorym
    stwierdzil, ze rezygnuje z uzywania oprogramowania (chociaz caly czas z
    niego
    korzystal i najprawdopodobniej nadal korzysta) i odeslal niepodpisane
    faktury.
    Zwrot nastapil bez podania przyczyn.
    Pomijam tutaj kwestie prawa autorskiego, bo to juz jest inna sprawa.
    Chodzi mi przede wszystkim o to, w jaki sposob rozwiazac problem
    zwrotu podatku VAT, ktory zostal nadplacony.

    Pozdrawiam
    Slawek.