  • Data: 2006-07-22 22:15:38
    Temat: Re: Komornik i nie moje zaległości
    Od: "Piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prowadzę działalność gospodarczą , a prowadzenie rachunkowości zleciłem
    do
    > biura rachunkowego.
    (...)

    Specem nie jestem, wiec madrzyc sie nie bede, choc pojawia sie oczywiste
    pytanie - dlaczego komornik najzwyczajniej w swiecie nie moze zajac rachunku
    bankowego biura?

    Ale chcialbym zasygnalizowac inna kwestie - sprawdzales, czy ten list od
    komornika jest w ogole autentyczny? (znaczy pochodzi rzeczywiscie od
    komornika, a nie od oszusta, ktory podaje sie za komornika? Zalozenie lewego
    konta bankowego, choc klopotliwe, jest mozliwe. Byly przeciez przypadki
    falszywych komornikow, ktorzy przychodzili do domow i wynosili telewizory
    itd. czy tez przypadki wyludzen zwrotu podatkow z urzedow skarbowych na
    rachunki bankowe oszustow.)

    http://www.pbase.com/piotrstankiewicz