  • Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Tue, 15 Jun 2004 11:44:27 +0200
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Subject: Re: "Komornik" skarbowy

    Hello bd,

    Tuesday, June 15, 2004, 11:35:43 AM, you wrote:

    > to powaznie jest NTG. moj kolega, poborca skarbowy na pytanie jaki jest
    > najlepszy sposob na poborce mowi: pies. :P hehe. ale powaznie mowiac,
    > powinienes udac sie do zrodla problemu. w papierach masz wszelkie dane.
    > jeszcze nie wiesz czy sprawe uda sie zalatwic bezbolesnie wiec nie ma
    > sensu wysuwac najciezszych dzial, prawda? :>

    Co znaczy 'załatwić bezboleśnie'? Pieniądze z konta zniknęły - na
    szczęście wiele ich na koncie nie było. Egzekucja jest wstrzymana ale
    to musztarda po obiedzie. Za miesiąc spodziewam się podobnych zabaw i
    mam już powyżej uszu udowadniania co miesiąc, że nie jestem
    wielbłądem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl