    From: "WaLker" <j...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Komputer w koszty, czy amortyzacja?
    Date: Sun, 18 Apr 2004 23:39:58 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@pedros.espol.com.pl

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0404161838490.-639493@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...

    > 3499 zł. Nie zapomnij o kabelku zasilającym, bo jak US ci udowodni
    > że kupiłeś osobno to będziesz miał się z pyszna ;>

    > A po polsku ?
    > ST musi być KOMPLETNY I ZDATNY DO UŻYTKU w momencie przyjęcia "na stan".
    > Upgrade... to jest problem: z jednej strony jest zapis iż pojedyncza

    Chodzi mi o to, czy kwoty za poszczególne części komputerowe sumują się w
    dłuższym okresie? Czy podana kwota 3499 pln dotyczy roku podatkowego, czy
    jest bezterminowa? Czy ta kwota dotyczy wydatków poniesionych na sprzęt
    komputerowy przez kilka lat, bądź cały okres działalności? Księgowa coś mi
    mówiła, że chodzi o cały okres prowadzenia działalności, wiec doszedłem do
    wniosku, że zakupy będę amortyzował, bo prędzej czy później przekroczę tą
    kwotę. Chyba, że księgowa jest w błędzie? Jak to jest?

    Dzięki za odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    WaLker