    From: "WaLker" <j...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Komputer w koszty, czy amortyzacja?
    Date: Mon, 19 Apr 2004 11:56:35 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@pedros.espol.com.pl

    wiadomości >

    > Ykhm... a ta księgowa to kto ? Znajoma szwagra czy ktoś kto
    > liczy KPiR za które *ty* odpowiadasz głową ? I *co* mówiła,
    > nie przekręciłeś aby ? ;)

    > Jest tak że nikt cię nie zwolni od obowiązku znajomości prawa !
    > Zacznij a takim razie od czytania art.22 ustawy :)

    Witam!

    Żeby było weselej ( choć nie mnie ) to ta księgowa prowadzi biuro rachunkowe
    i moją księgowość. Płacę za to 250 pln miesięcznie. W umowie z nią mam
    zapis, iż to ona odpowiada za stan dokumentów księgowych. Z kolei urząd
    skarbowy ma podane jej biuro jako miejsce przechowywania mojej dokumentacji
    księgowej i naturalnie jako podmiot prowadzący moją księgowość. Mam
    nadzieję, że to w jakimś stopniu zwalnia, bądź redukuje znacząco moją
    odpowiedzialność.

    Co do rzekomej bezterminowości zaliczania w koszty to takie informacje
    uzyskałem od niej.
    Inna rzecz, że kobiety wpadają w popłoch, gdy jest mowa o sprzęcie
    komputerowym :-)
    W każdym razie prosiłbym o podanie linka, gdzie można sobie poczytać ten
    słynny art.22 ustawy ( jakoś przez google kiepsko mi to idzie ). Poczytam to
    sobie z chęcią, a w razie wątpliwości będę znowu trąbił na alarm :-)

    Pozdrawiam
    WaLker