  • 1. Data: 2004-08-02 19:57:22
    Temat: Re: Konto firmowe - przelewy prywatne
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <jaroch_y_b_[usun_wszystkie_podkreslenia)@o2.pl> napisal(a):
    > czy są jakieś przeciwskazania do wykonywania przelewów pryw. z konta
    > firmowago (DG,KPIR) ? - oczywiście koszty prywatnych nie jest KUP

    Nie ma. Z przelewami przychodzącymi jest trochę gorzej, ale znam ludzi,
    którzy od lat normalnie używają konta DG zupełnie prywatnie w obie
    strony i jeszcze nikt im nic nie zrobił. Chociaż fakt faktem, że o ile
    sobie przypominam, to żaden z nich od dawna nie miał jakiejkolwiek
    kontroli... ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 2. Data: 2004-08-02 19:59:34
    Temat: Konto firmowe - przelewy prywatne
    Od: jarek <"jaroch_y_b_[usun_wszystkie_podkreslenia)"@o2.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów
    i o opinię/wyjaśnienie proszę:
    czy są jakieś przeciwskazania do wykonywania przelewów pryw. z konta
    firmowago (DG,KPIR) ? - oczywiście koszty prywatnych nie jest KUP

    (google wykorzystywałem - może nieskuteczie, ale bezpośredniej
    odpowiedzi na pytanie nie znalazłem)

    Jarek CH.

  • 3. Data: 2004-08-02 21:42:41
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 02 Aug 2004 21:59:34 +0200, jarek naskrobał(a):

    > Witam Szanownych Grupowiczów
    > i o opinię/wyjaśnienie proszę:
    > czy są jakieś przeciwskazania do wykonywania przelewów pryw. z konta
    > firmowago (DG,KPIR) ? - oczywiście koszty prywatnych nie jest KUP

    nie powinno być żadnych problemów - przy DG jednoosobowej na wpis osoba
    fizyczna jest de facto firmą łącznie z nipem.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-08-03 18:16:16
    Od: "Dorota M" <d...@a...pl>

    często banki protestują na takie porządki.
    Nie wyśle przelewu z takiego konta i koniec !
    Zapewne inny taryfikator opłat za rachunek bankowy
    urzady niekoniecznie "czepiają się"

  • 5. Data: 2004-08-03 21:10:42
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <d...@a...pl> napisal(a):
    > często banki protestują na takie porządki.
    > Nie wyśle przelewu z takiego konta i koniec !

    ŻE CO?!

    Bo wiesz, ja wklepuję dane, hasło jednorazowe i bank się cieszy, że te
    swoje 50 gr zarobił... Ale ja to truskawki cukrem...

  • 6. Data: 2004-08-03 21:34:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Aug 2004, Dorota M wrote:

    [PODANIE: jakbyś mogła "pod cytatem"... łatwiej czytać za jakiś czas !...]

    >+ często banki protestują na takie porządki.
    >+ Nie wyśle przelewu z takiego konta i koniec !

    Moment: a po czym poznają czy to przelew "osobisty" czy "firmowy" ??

    >+ Zapewne inny taryfikator opłat za rachunek bankowy

    No tak. Ale to raczej w *drugą* stronę: na ogół opłaty "firmowe"
    są wyższe !!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)