  • Data: 2013-07-27 02:07:38
    Temat: Re: Kontrahent nie chce przyj duplikatu faktury
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Technicznie powinno się dać :) (nie wiem jak przy PK)

    Technicznie to ja nie bardzo wiem jak tego nikt
    nie dostrzegł w bilansie. U mnie jak księgowej jakieś kilkadziesiąt
    złotych nie zgadzało się z wartościami zdjętymi przez RW
    i z magazynem i remanentem, to szukała gdzie znikło.
    Z drugiej strony praktyka dowodzi, że podatkowe uchybienia
    najlepiej rozwiązywać tak, żeby byc jak najbliżej stanu faktycznego.
    Pewnie da się jakieś oświadczenie o stanie rzeczy napisać,
    dokonac jakiegos manewru "przesunięcia wartości"
    czy "otwarcia alternatywnego w 2013" ale pewnie ich księgowa
    się boi.