    From: "michal" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kontrola US, faktury, ksiegowanie
    Date: Fri, 13 Aug 2004 19:01:55 +0200

    >Jeszcze jedno male pytanie - czy sprawdzanie rachunkow bankowych dla DG
    jest
    >czeste? Bo w zasadzie jeszcze nikt z moich znajomych, z ktorych niektorzy
    >prowadza dzialalnosc od 10 lat nie mieli takiej kontroli. Druga sprawa -
    czy w
    >przypadku kontroli wybierany jest jakis okres (np. miesiac, rok) czy brany
    pod
    >uwage jest caly czas prowadzenia rachunku?
    >
    >Najgorsze jest to, ze korekta jaka mialbym teraz zrobic wprowadzi takie
> [...]

    Nie jest takie częste. Twoja działalność jest specyficzna - sprzedaż
    wysylkowa to nie handel za gotówkę, może kogoś zainteresować jak rozliczasz
    niefakturowaną sprzedaż i poproszą o wyciągi bankowe.

    Kontrola zajmuje się zaznaczonym w upoważnieniu okresem . Za ten okres mogą
    żadać od ciebie każdej dokumentacji. Jednak jeżeli powezmą jakieś
    podejrzenia, to naczelnik może rozszerzyć zakres kontroli.

    Ja bym ci radził na wszelki wypadek zmienić ten rachunek bankowy.