  • Data: 2002-11-06 14:24:51
    Temat: Re: Kontrola w domu
    Od: "Bax" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Gawłowski" <k...@p...bsb.com.pl> napisał w
    wiadomości news:apoh7d$63j$1@news2.tpi.pl...

    > Dokladnie ....
    >
    > Generalnie slyszalem ze kontrola wyglada tak ze US wzywa takowego
    delikwenta
    > na "dywanik" do siebie ze wszystkimi rachunkami.
    >
    > To slyszalem od moich znajomych.
    > Zreszta w razie kontroli zawsze moga sie do czegosc doczepic.
    > Jak nie do rachunkow to do siedziby ze jest nie taka jak byc powinna.
    >
    > pozdrawiam
    >
    > KG
    >
    > P.S.
    > Chcialbym wysluchac waszego zdania interesuja mnie osoby ktore juz
    mialy
> [...]

    Tak jest. Miałem kontrolę PODATKOWĄ. Gdy zacząłem "stwarzać problemy"
    Pani inspektor powiedziała, ze wobec tego przyjdzie na kontrolę do mnie
    do mieszkania, na co się oboje roześmialiśmy i dalej współpraca
    przebiegała bezproblemowo :-). Czyli generalnie wzywają z papierami,
    które pobierają za pokwitowaniem, ewentualnie donosisz im to o co
    proszą, ale mają też prawo zrobić kontrolę u Ciebie w domu. Podkreślam,
    że chodzi o KONTROLĘ PODATKOWĄ (a nie o wezwanie do wyjaśnienia albo
    kontrolę SKARBOWĄ - tutaj nie mam doświadczeń).

    Pozdrawiam,
    Krzysztof