    From: "GRABO" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Korekta VAT-7
    Date: Wed, 29 May 2002 12:00:31 +0200

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:27052002.0BE46240@budzik61.poznan.pl...
    > Tako rzecze s...@i...pl:

    > Dlaczego, czyżby za późniejsze zkorygowanie błędu coś mi groziło (np.
    > niemożnośc odliczenia zapłaconego VATu)???
    Dobry podałeś przykład jest taka groźba (własne dośw. rok 2001) - musiałam
    za dany miesiąc zapłacić cały VAT z odsetkami, bez możliwości odliczenia,
    który mogłam odliczyć dopiero w następnym miesiącu, co zwiększyło moją
    nadpłatę bez możliwości jednorazowego zwrotu z US.
    Natychmiastowa korekta ma więc znaczenie. GRABO