  • 1. Data: 2002-07-19 11:43:12
    Temat: Re: Korekta wartościpoczątkowejŚT
    Od: S...@v...pl (Zbierski, Sebastian)

    > Użytkownik "Michal" <k...@b...com> napisał w wiadomości

    >Z tego co pamiętam to póżniejsza płatność nie wpływa na wartość
    użytkowanego
    >środka trwałego a różnice kursowe są kosztem operacji finansowych .
    >Jolka

    zgadza sie , roznice korygowalyby wartosc tego ŚT tylko w wypadku gdyby
    nie zostal przekazany do uzytkowania do dnia platnosci , czyli do momentu
    realizacji roznic kursowych
    czyli ŚT nie ruszasz a RK do RZiS w tym wypadku jako przychody finansowe
    otylix

  • 2. Data: 2002-07-19 13:03:56
    Od: "Michal" <k...@b...com>

    Tak ale te 100.000 amortyzuje 14% czyli przez ca. 7 lat - a już teraz mam
    zmniejszyc koszty o 10.000 roznic kursowych czyli ca. cały roczny odpis
    amortyzacyjny?

    Użytkownik "Zbierski, Sebastian" <S...@v...pl> napisał w
    wiadomości
    ns00x01.vw-poznan.vwg...