  • Data: 2005-01-21 12:17:36
    Temat: Re: Korygować deklarację VAT czy nie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    grzess napisał(a):

    > skad takie statystyki????
    > ja z doswiadczenia podam ze to 0,01% :-)

    Moje statystyki tez tak podają.
    Ba, robiła w zeszłym roku korektę VAT7 in plus na 10tys samego VATu
    (dziesięc tysięcy, klient sobie 'zgubił' fakturę sprzedazy, faktura była
    ostatni w miesiacu a numeracja miesieczna, koszmarek).
    Opisałam, dołączyłam kopię faktury, kazalam delikwentowi zapłacic z
    odestkami ZANIM zaniosę korektę.
    Zero kontroli a minął prawie rok. :-)

    > a tak na powaznie nie widze zwiazku miedzy korekta a kontrola i w/w % oddaje
    > prawdopodobienstwo kontroli
    > i oczywiscie radze zrobic korekte, gdyz nic to nie kosztuje poza odsetkami

    Popieram. A 14 złotych to by trzeba ze 3 lata albo nawet dłużej zalegać
    żeby jakies odsetki do zapłaty były. Bo poniżej 6,60 sie nie płaci :-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813