  • 11. Data: 2006-07-21 21:27:07
    Temat: Re: Koszty dostawy począ - podatek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Jul 2006, Samotnik wrote:

    > Nie, jest DOWODEM NADANIA. Opłata jest na nim w celach informacyjnych.

    Co przeszkadza w uznaniu owej "informacyjnej" funkcji za stwierdzenie
    wartości i faktu opłaty?
    wKF: kontrola mi się nie czepiała ujmowania dowodów nadania, a miałem
    po kilka spiętych zszywkami na kartce (wpisane do KPiR AFAIR osobno,
    acz już nie pamiętam - ale na pewno nie przez DW).

    > Ja wysyłam naklejając własne znaczki,

    Ej, no, waści, powoli.
    Znaczy chcesz powiedzieć że te znaczki DRUKUJESZ?
    ;)

    > W ten sposób mógłbym dwukrotnie ksiegować to samo.

    Teoretycznie tak. Ale to nie argument - bo takich przykładów kiedy
    powszechnie akceptowane "dowody" mogłyby wystąpić w dwu egzemplarzach
    jest więcej, pierwszym z brzegu są faktury za bilety PKP.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 12. Data: 2006-07-21 21:38:30
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > Zastrzeżenia grupowiczów widzę, ale pomijając je - dowody opłat
    > pocztowych są WPROST dokumentem księgowym..

    To tym lepiej :-)

  • 13. Data: 2006-07-24 10:35:40
    Od: "seba" <g...@o...pl>

    Robisz tak,na fakturze zbijasz razem wartosc przesylki i towaru,nie
    wyszczegolniasz przesylki i szafa gra,w KPir piszesz w kolumnie 7 wartosc
    netto.

    seba

  • 14. Data: 2006-07-24 11:26:07
    Temat: Re: Koszty dostawy pocztą - podatek
    Od: Marcin <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 24 Jul 2006 12:35:40 +0200, seba <g...@o...pl> napisał:

    > Robisz tak,na fakturze zbijasz razem wartosc przesylki i towaru,nie
    > wyszczegolniasz przesylki i szafa gra,w KPir piszesz w kolumnie 7 wartosc
    > netto.

    No to wiem, tylko chodzi mi o koszt przesyłki, wpisac ja w kolumne 14 na
    podstawie kwitka o nadaniu przesylki ?