  • Data: 2008-03-01 21:44:18
    Temat: Re: Koszty mędzyokresowe, pytanie
    Od: "Ania" <a...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fqc4l3$lsp$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > KPIR nie jest związana zasadami rachunkowości, odpisanie kosztu w momencie
    > zapłaty nie ma podstawy prawnej. Na czym ma bazować ta "ostrożność"?

    Tak sobie myślę,jeżeli samochód sprzedaje w trakcie roku to oc chyba nie
    podlega zwrotowi ,ac z tego co pamiętam to ac tak,ale po zachowaniue
    regulaminowych terminów.Co wtedy?mam korygować koszty ,mimo ,że nie mam
    zwrotu niewykorzystanej częśći polisy.Przekombinowałam?W kh jestem pewna
    1/12 i już no chyba ,że PR stanowi jednorazowy ciach w kup,ale co do KPiR
    mam "mieszane uczucia":(
    pozdrawiam ania