    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Koszty - nie można prościej?
    Date: Wed, 19 Jul 2006 12:14:54 +0200

    Dnia 19-07-2006 o 11:01:30 mvoicem <m...@g...com> napisał:

    > Myślę że wychodziłoby powoli "w praniu" przez kilka lat. A królikami
    > doświadczalnymi bylibyśmy my.
    >
    > p. m.

    Baza aktów prawnych istnieje w wersji elektronicznej więc można to
    wykorzystać
    i dokonać gruntownego przeszukania.

    Ale prawdziwa rewolucja: dobrze abolicja na dwa lata na stosowanie kar
    w związku z wątpliwościami odnośnie zapisów nowych ustaw.
    Dwa lata by się docierało wszytsko a potem byśmy mieli raj na ziemi.
    I nawet jeśli przestępcy podatkowi by to wykorzystali to dla rzeszy
    uczciwych podatników może warot by było takie coś zastosować.