    From: "Ryszard G." <r...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Koszty reprezentacji i reklamy a VAT
    Date: Tue, 3 Dec 2002 11:46:53 +0100

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ash2gl$s8m$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl>
    > napisał w wiadomości
    anpol.com.pl...
    > całego

    Co do podstawy, to na razie poddaję się,
    Ale np. u mnie w pozostałych przychodach dużo jest refundacji z PUP z tytułu
    zatrudnia uczniów, absolwentów.
    Jest to przychód ale czy może mieć wpływ na limit kosztów reklamy ?

    > Nie wiem czy Cię dobrze zrozumiałem ale czytat z odpowiedzi w tym wątku
    "na
    > obrone odliczenia vatu"
    > ==============
    > Użytkownik "news.onet.pl" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > prowadzenia
    > KSIĘGI
    > podatku

    > stosuje

    > do

    Czyli nie można odliczyć VATu od kosztów ponad limit :(

    O, a jednak cały VAT od kosztów reklamy można odliczyć, limit nie ma
    znaczenia ;)
    Konstukcja "jest / nie ma" często spotykana w ustawach podatkowych - "jest
    kosztem, z wyjątkiem ale od tych wyjątków też są wyjątki".

    > Chyba jasno napisane, w granicach owych 0,25% można VAT odliczac.

    i po za limitem też.

    Ryszard G.