  • 1. Data: 2003-08-05 15:28:17
    Temat: Kpir a Ryczałt
    Od: "Macio" <m...@p...com>

    Witam

    Jeśli jedno z małzonków prowadzi działalność gospodarczą i rozlicza się na
    zasadach ogólnych KPiR to czy wspołmałzonek może prowadzić działalność
    gospodarczą na swoje nazwisko i rozliczać sie Ryczałtem ? Zakres działalności
    będzie różny ale klienci wspólni.

    Macio
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-08-05 20:10:22
    Temat: Re: Kpir a Ryczałt
    Od: "Ingle" <m...@u...tlen.pl>

> [...]
    > zasadach ogólnych KPiR to czy wspołmałzonek może prowadzić działalność
    > gospodarczą na swoje nazwisko i rozliczać sie Ryczałtem ? Zakres

    Wg mnie - no problem. Nie bedziecie mogli sie tylko rozliczac wspolnie. Na
    wszelki wypadek sprawdz updof i ust.o ryczalcie. (to taka opinia niebieglego
    do konca w tych sprawach hih)
    pzdr!
    Ingle

    -
    ExactMail=(-usunmnie)
    -
    NoSpamRulezzz
    -

  • 3. Data: 2003-08-06 17:54:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 5 Aug 2003, Macio wrote:
    [...]
    >+ Zakres działalności będzie różny ale klienci wspólni.

    IMHO co najwyżej można się liczyć z podważaniem cen usług
    i towarów z związku z "układaniem stosunków" :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 4. Data: 2003-08-06 22:04:22
    Od: "Macio" <m...@p...com>

    >On Tue, 5 Aug 2003, Macio wrote:
    >[...]
    >
    >IMHO co najwyżej można się liczyć z podważaniem cen usług
    >i towarów z związku z "układaniem stosunków" :)

    Znaczy się ze strony klientów czy "organów" podatkowych ?
    Jeśli chodzi o klientów to nie przewiduje ponieważ bedziemy się zajmować
    zupełnie czymś innym i na wprost nieporównywalnym. Jeśli chodzi natomiast
    o "organy" to co im może na ten przykład nie pasować ?

  • 5. Data: 2003-08-07 07:07:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 7 Aug 2003, Macio wrote:

> [...]
    >+
    >+ Znaczy się ze strony klientów czy "organów" podatkowych ?

    Organów.

    >+ Jeśli chodzi o klientów to nie przewiduje ponieważ bedziemy się zajmować
    >+ zupełnie czymś innym i na wprost nieporównywalnym.

    No to najprawdopodobniej nikt się nie przyczepi :)

    >+ Jeśli chodzi natomiast
    >+ o "organy" to co im może na ten przykład nie pasować ?

    IMHO to wyłącznie jakby danemu klientowi jedna "firma" sprzedawało
    wybitnie taniej niż "rynkowo", a druga - wręcz przeciwnie, to można
    by próbować się czepiać że usiłują zaniżyć podatki.

    pozdrowienia, Gotfryd