  • 1. Data: 2003-08-05 12:45:47
    Temat: koszt uzyskania przychodu
    Od: "wojagat" <w...@W...onet.pl>

    Witam wszystkich,
    Prowadzę DG z siedziba we własnym mieszkaniu, nurtuje mnie kwestia czy czynsz
    za mieszkanie jest kosztem uzyskania przychodu? Jak odnotować to w KPiR i
    deklaracji podatkowej?
    Z góry dzieki za pomoc
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-08-06 10:54:30
    Temat: Re: koszt uzyskania przychodu
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "wojagat" <w...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czynsz
    > za mieszkanie jest kosztem uzyskania przychodu? Jak odnotować to w KPiR i
    To mieszkanie zapewne wykorzystujesz też do celów mieszkaniowych prywatnych
    więc raczej tak cały czynsz w kup firmy nie da się wrzucić.
    Pozdrawiam Wiola