    From: "Megan" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kradziez towaru a KUP
    Date: Thu, 20 Nov 2003 22:44:04 +0100
    Sender: c...@p...onet.pl@195.117.73.32

    > IMO nie ma zastosowania: umowa w której *kupili* towar doszła do
    > skutku ! Zastrzeżenia to ja mam, ale inne :)

    Witam
    Opisalam sytuacje bardzo skrotowo; moze teraz rozwine; jestesmy na pelnej
    ksiegowosci, towar kupilismy za granica; samochod z towarem zostal
    skradziony na terytorium Polski, czyli po przekroczeniu granicy, ale towaru
    nie zdazylismy juz odprawic. Za towar wplacilismy dostawcy zaliczke,
    pozostale zobowiazanie musimy uregulowac do konca stycznia 2004r. (fakture
    juz mamy, ale poki nie otrzymamy SADu nic z nia zrobic nie mozemy). Wg mnie
    to po otrzymaniu SADu, wartość netto z dokumentu stanowi KUP, a zaplacony
    przez nas VAT mozemy odliczyc. Jesli sie nie zgadzadzie to prosze o
    komentarze.
    Pzdr
    Malgosia B.