  • From: "Stefan" <s...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ksiegowosc elektroniczna
    Date: Fri, 4 Jan 2002 10:32:40 +0100

    news:ivpa3uk1dfo9p742cqk3ium6dpuhs5d86k@4ax.com...
    > PRZEPISYWAĆ? A po ***? Faktury też drukujesz i przepisujesz ręcznie?
    > Do książki trzeba wpisywać, jeżeli wydruk nie zawiera stosownych
    > elementów. Jeżeli masz normalny program, to spokojnie drukujesz i masz
    > ładną książeczkę...

    Tez tak myslalem, ale w US Warszawa Kujawska zostalem poinformowany inaczej.
    "Komputer niech sobie bedzie prosze pana. Ale nas interesuje tylko wersja
    papierowa, zbroszurowana."

    Nie mam przed soba przepisow, mam komentarz, ktory brzmi:
    "Mimo prowadzenia podatkowej ksiegi przychodow i rozchodow za pomoca
    komputera podatnik musi zalozyc zbroszurowana podatkowa ksiege przychodow i
    rozchodow oraz zawiadomic urzad skarbowy o jej prowadzeniu.
    Po zakonczeniu miesiaca nalezy sporzadzic wydruk komputerowy, zawierajacy
    podsumowanie zapisow za dany miesiac i wpisac do odpowiednich kolumn tej
    ksiegi sumy miesieczne wynikajace z tego wydruku."

    problem w interpretacji slowa zalozyc z pierwszego akapitu, ale nie sadze by
    chodzilo o zalozenie, jako podpisanie KPiR i wyrzucenie pustej na szafke.

    Jeszcze raz powtarzam, ze przepisow przed soba nie mam.

    pozdrawiam,
    Stefan

    p.s.. faktur nie przepisuje - o ile to pytanie nie bylo ironiczne :}