    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ksiegowosc elektroniczna
    Date: Sat, 05 Jan 2002 00:27:58 +0100

    On Fri, 4 Jan 2002 10:32:40 +0100, "Stefan" <s...@e...pl> wrote:

    >na
    >Tez tak myslalem, ale w US Warszawa Kujawska zostalem poinformowany inaczej.
    >"Komputer niech sobie bedzie prosze pana. Ale nas interesuje tylko wersja
    >papierowa, zbroszurowana."

    No a drukowana nie jest papierowa? A jak chcą broszurę -- proszę
    bardzo -- spinacz w łapki i sru...

    >Nie mam przed soba przepisow, mam komentarz, ktory brzmi:
    >"Mimo prowadzenia podatkowej ksiegi przychodow i rozchodow za pomoca
    >komputera podatnik musi zalozyc zbroszurowana podatkowa ksiege przychodow i
    >rozchodow oraz zawiadomic urzad skarbowy o jej prowadzeniu.
    >Po zakonczeniu miesiaca nalezy sporzadzic wydruk komputerowy, zawierajacy
    >podsumowanie zapisow za dany miesiac i wpisac do odpowiednich kolumn tej
    >ksiegi sumy miesieczne wynikajace z tego wydruku."

    Późno jest i nie mam siły szukać, ale w ustawie nie znalazłem czegoś
    takiego. Ale też i nie jestem ekspertem...

    >p.s.. faktur nie przepisuje - o ile to pytanie nie bylo ironiczne :}

    Zdziebko i pokazujące bezsens przepisywania tekstu z wydruku na ręczną
    postać, jeżeli wydruk spełnia wymagania ustawy.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)