  • 1. Data: 2003-07-31 07:12:34
    Temat: Która ustawa VAT jest aktualna?
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam przed oczami 2 wersje Ustawy o VAT,
    konkretnie chodzi mi załącznik - tabelę uslug ZW z VAT.

    http://firma.onet.pl/bap/teksty/080193a.htm
    http://www.vat.pl/pages/200108.php

    Tabele te różnią się.
    Mnie konkretnie dotyczy roznica w poz. PKWiU 92....
    i w tym wlasnie punkcie wersje te się różnią.

    Czy ktoś mi powie, która jest aktualna?
    Albo - gdzie indziej znajdę wersję na 100% aktualną?

    Dzieki,

    Latet

  • 2. Data: 2003-07-31 07:31:39
    Temat: Re: Która ustawa VAT jest aktualna?
    Od: "DarekS" <1...@a...com.pl>

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    --
    Darek
    wyciąć cyferki z adresu

  • 3. Data: 2003-07-31 07:31:48
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Latet" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i w tym wlasnie punkcie wersje te się różnią.
    >
    > Czy ktoś mi powie, która jest aktualna?
    > Albo - gdzie indziej znajdę wersję na 100% aktualną?
    Fakt są różne ja mam sa Gofina i jest tak wersja jak twoja z Onetu.Stawiam
    na pierwszą
    Pozdrawiam Wiola

  • 4. Data: 2003-08-01 19:47:46
    Od: "Nemo" <n...@p...onet.pl>

    Należy skorzystać z komercyjnych serwisów i ustalić stan faktyczny na
    interesujący Cię dzień. Bo chyba o to chodzi?

  • 5. Data: 2003-08-02 07:00:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Aug 2003, Nemo wrote:

    >+ Należy skorzystać z komercyjnych serwisów

    Tak próbuję wydedukować z czego wyniknie ew. moja pewność
    że w razie różnicy "serwis komercyjny" się nie myli a np. gofin
    tak.
    No i czy onet się nie obrazi że "nie jest komercyjny" ;)
    Bez urazy poproszę, ale "płacę i wymagam" to nie to samo
    co "płacę i jestem ubezpieczony" - daje któryś serwis
    takie "ubezpieczenie od błędów" ?

    [...]
> [...]
    >+ > -----------------------------------------------
    >+ > Fakt są różne ja mam sa Gofina i jest tak wersja jak twoja z Onetu.Stawiam

    ...a IMHO w takim przypadku nie ma wyjścia i trzeba samemu przekopać
    sejmowy isip... albo pofatygować się do doradzcy :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, byjnajmniej nie doradzca)

  • 6. Data: 2003-08-02 11:47:37
    Od: "daryusz" <d...@N...gazeta.pl>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał:

    > ....a IMHO w takim przypadku nie ma wyjścia i trzeba samemu przekopać
    > sejmowy isip...

    postaram się trochę pokopać w dziennikach ustaw i jak coś znajdę to się
    odezwę - uwielbiam się w tym grzebać

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-08-02 12:15:43
    Od: "daryusz " <d...@N...gazeta.pl>

    odpowiadając na własny list:

    > postaram się trochę pokopać w dziennikach ustaw i jak coś znajdę to się
    > odezwę - uwielbiam się w tym grzebać

    po krótkim poszukiwaniu stwierdzam co następuje:
    tekst onetu jest prawidłowy
    takie samo brzmienie poszukiwanego fragmentu podaje strona sejmowa oraz
    serwis www.podatki.pl

    pozdrawiam i życzę powodzenia w usługach kulturalnych, rekreacyjnych i
    sportowych

    daryusz