  • 1. Data: 2003-07-30 14:12:25
    Temat: faktura korygująca
    Od: "Radek " <g...@g...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów,

    Mam takie pytanie: wystawiłem fakturę, ale muszę ją anulować, czy wystawić
    fakturę korygującą, czy jakoś inaczej to zrobić?

  • 2. Data: 2003-07-30 20:39:34
    Temat: Re: faktura korygująca
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Radek " <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam Szanownych Grupowiczów,
    >
    > Mam takie pytanie: wystawiłem fakturę, ale muszę ją anulować, czy wystawić
    > fakturę korygującą, czy jakoś inaczej to zrobić?
    Tak naprawde to nie ma czegoś takiego jak anulowanie faktur ale jeśli to
    sprzedaży nie doszło to nikt ci nie podpisze fakt.korygującej i wtedy
    będziesz mieć kłopot z korektą Vatu.Wiec jesli kontrachent nie wiął towaru
    usługi i raczej anuluj operacje zrób odpowiednią adnotacje i mysle że US to
    zaliczy .Ostatnio gdzieś czytałam o anulowaniu faktur ale gdzie to było ?
    Pozdrawiam Wiola