  • 1. Data: 2003-07-30 16:00:59
    Temat: Musze byc VATowcem czy nie ?
    Od: "Krzysiek" <p...@t...pl>

    Witam,
    Chce zalozyc firme swiadczaca uslugi dostepu do Internetu poprzez sieci
    osiedlowe.
    W ewidencji mam wpisane: uslugi teleinformatyczne, handel i serwis sprzetu
    komputerowego i elektronicznego, handel art. spozywczymi i przemyslowymi.
    Mam pytanie czy przy takim wpisie moge sie rozliczac nie bedac VATowcem ??
    Jezeli tak to czy jak nie bede VATowcem w jaki sposob dokumentuje sprzedaz
    uslug dla osob fizycznych nie prowadzacych dzialalnosci gospodarczej ?
    Musze odrazu miec kase fiskalna ? Czy istnieje mozliwosc wystawiania
    rachunkow ? Istnieja rachunki czy juz nie ??
    A w jaki sposob dokumentuje sprzedaz dla DG i innych form firm ??
    Wiem, ze :
    1) kase musze miec jezeli przekrocze obrot 20000pln przy handlu z osobami
    fizycznymi bez DG,
    2)vatowcem MUSZE byc jezeli przekrocze obrot 10000euro.

    PLIZZZZZ POMOCY !!!