    From: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ku pokrzepieniu
    Date: Tue, 25 Nov 2003 20:39:25 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@pa180.biezanow.sdi.tpnet.pl

    Wyczytalem w <bpvpvh$na0$1@korweta.task.gda.pl>, ze v...@w...pl
    twierdzi...

    jan.zabrze.pl...
    |[.......]

    |Istnieje jeszcze procedura karna, a o ile wiem, pracownicy aparatu
    |posiadają pełną zdolność penitencjarną.

    Ja bym tych urzednikow, prokuratorow i inszych bioracych udzial w
    zabawie pod nazwa "oskubmy i zniszczmy" oskarzal z jakiegos paragrafu o
    terroryzm i stwarzanie zagrozenia dla bezpieczenstwa panstwa.

    Dowod:
    wymuszaja placenie podatkow, ktorych nie bylo ->
    -> firma upada ->
    -> zwieksza sie bezrobocie (przez upadek i bojazn innych firm) ->
    -> zamieszki i strajki, blokady itp. ->
    -> argentyna blisko.

    Co to nie jest jak nie terroryzm?

    --
    K.
    christianity is the most perverted system that ever shone on man -