    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kup sobie ustawe!
    Date: Tue, 31 Dec 2002 09:29:36 +0100

    > http://fww.republika.pl

    He he... jestem ZA, ale po warunkiem, że łącznie z ustawą kupi się
    jeszcze zakaz grzebania w niej przynajmniej do końca kandencji -
    tylko obawiam się, że wówczas cena byłaby znacznie wyższa.
    A może zacząć od czegoś tańszego, np. rozporządzeń ?
    Sądzę że wielu chętnych znalazłoby się do kupna jakiegoś
    sensownego rozporządzenia do ustawy o VAT ;-)

    BTW - jestem w stanie zrozumieć, że bez problemu znalazły się
    pieniądze na ustawę abolicyjną, ale co za dureń chciał sobie kupić
    deklaracje majątkowe ???

    pozd.Pix