  • Data: 2014-01-02 20:34:48
    Temat: Re: Kupa w pracy
    Od: Andrzej Popowski <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 27 Dec 2013 21:45:23 +0100, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> pisze:

    > Ha.
    > Tu to mamy do rozważenia, czy mamy do czynienia z łapówką :>
    >ewentualnie z darowizną.
    > W obu przypadkach podatek dochodowy nie miałby zastosowania.

    Lobbing, marketing, działania integracyjne na szerszą skalę? Można
    znaleźć sensowny powód do zaproszenia osób spoza firmy.

    > Pytaniej pozostaje, czy "zaproszenie" ma rangę "biletu" i tym
    >samym może być traktowane jako "prawo majątkowe" (bo oczywiście
    >świadczenie nie będące "majatkiem" darowizną nie jest i tu
    >zgoda, zobowiązanie do usługi nie może być darowizną, ale
    >"bilet", najlepiej zbywalny, to raczej już prawo, czyli
    >wartość majątkowa w czystej postaci :))

    Nie kombinujemy, imienne zaproszenie, analogicznie jak zaproszenie dla
    pracownika.

    Intrygują mnie konsekwencję przyjęcia zasady, że przychodzem jest
    możliwość uczestniczenia w imprezie. Czyli nie trzeba uczestniczyć,
    wystarczy być zaproszonym.
    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej Popowski