eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKupno samochodu ze wspolwlascicielem (znika OC :) na DG › Re: Kupno samochodu ze wspolwlascicielem (znika OC :) na DG
  • Data: 2007-03-16 11:19:55
    Temat: Re: Kupno samochodu ze wspolwlascicielem (znika OC :) na DG
    Od: "Efreet" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > paliwo w koszty tylko brutto, vatu nie odliczycie chyba że jest to
    > auto spełniające określone warunki, wówczas vat odliczycie, co do
    > reszty typu OC AC, myjnia, częsci itp spokojnie mozecie wrzucać
    > wkoszty i odliczać vat, tylko tak się zastanawiam, dużo będziecie
    > mieli tych zniżek na oc i ac skoro i tak wrzucicie je sobie w koszty?
    > a to nie wyjdzie na to samo? jesli bedziecie mogli wrzucić tylko 90% a
    > nie 100% o te parę groszy robić sobie tyle zachodu i kombinowac?

    :))

    Widze Kasiu, ze chyba nie posiadasz samochodu ?? :)
    Nie jestem VATowcem, wiec mnie VAT wsio ryba...ale:
    a) jesli wrzucam calosc OC w koszty, to zaplace 81%*1500 PLN = 1215 PLN
    b) jesli wrzuce tylko 90%, to zaplace 81%*90%*1500 i uwaga: *40% (bo zyskam 60%
    znizki ojca na OC :) = 437,4 PLN

    Sama ocen, czy jest sie o co bic :P

    pzdrv,
    Efreet