eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKupno samochodu ze wspolwlascicielem (znika OC :) na DG › Re: Kupno samochodu ze wspolwlascicielem (znika OC :) na DG
    From: "Efreet" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kupno samochodu ze wspolwlascicielem (znika OC :) na DG
    Date: 3 Apr 2007 15:37:46 +0200

    > ooo...co dzisiaj wyczytalem na jednym z forum.
    >
    > "rob tak jak ja robilem z maluchem i robie z bmw. ja jestem
    > wlascicielem, moja mama wspolwlascicielem. zalatwialem na malucha
    > ubezpieczenie w samopomocy, okazalo sie ze moja mama nie ma pelnych
    > znizek, ale luz, tata ma pelne znizki, a jako wspolmalzonek jego
    > znizki przechodza na mame, a tym samym na mnie, wiec mam komplet
    > znizek i jest git a w dowodzie ja widnieje jako wlasciciel"
    >
    > a poza tym - musi byc 10% ?? czy wystarczy 1% ?? :P

    Hm hm...wozek nabylem, ale troche sie mi pozmienialo, takze mam nowe pytania.
    1. Zakupiony mial wpisane w niemieckie papiery wartosc 340 E. Czyli powinien go
    kupic najpierw moj szwagier, a pozniej mi odsprzedac za wartosc rynkowa, zeby go
    wziac w EST ?? Wtedy wyjdzie taniej ?? :)
    2. Gdybym w tym momencie kupil woz, ktorym jezdze i wzial w EST, powiedzmy za
    5000, a za pol roku, jak kupie od szwagra ten nowy (oczywiscie jezdzac nim i
    biorac faktury za paliwo na ten za 5k), i bym sie chcial pozbyc z EST tamtego
    taniego (zeby miec podkladke dla US, ze do celow prywatnych jezdze tamtym) - to
    jak taka procedura powinna wygladac ??

    pzdrv,
    Efreet