  • 1. Data: 2008-04-15 21:08:25
    Temat: Kwartalne rozliczenie dochodowego
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Czy przy rozliczeniu kwartalnym podatku dochodowego też jest tak, że
    pierwszą deklarację w roku składa się dopiero po osiągnięciu dochodu z
    którego wychodzi do zapłacenia jakiś niezerowy podatek?

    Maciek

  • 2. Data: 2008-04-15 22:17:25
    Temat: Re: Kwartalne rozliczenie dochodowego
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Maciek <m...@n...pl> wrote:

    > Czy przy rozliczeniu kwartalnym podatku dochodowego też jest tak, że
    > pierwszą deklarację w roku składa się dopiero po osiągnięciu dochodu z
    > którego wychodzi do zapłacenia jakiś niezerowy podatek?

    Od zeszłego roku nie składa się już deklaracji PIT-5 ani PIT-5L
    miesięcznych ani kwartalnych. Należy tylko wpłacić należny podatek do 20.

    a.

  • 3. Data: 2008-04-16 18:28:36
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Wemif pisze:
    > Od zeszłego roku nie składa się już deklaracji PIT-5 ani PIT-5L
    > miesięcznych ani kwartalnych. Należy tylko wpłacić należny podatek do 20.
    Uuuups. Racja! Cały zeszły rok nie składałem miesięcznych i tak się
    przejąłem tym przejściem na kwartalny, że ... no i późno było jak to
    pisałem ;-)
    Wszystkich przepraszam za głupie pytanie :-)

    Maciek