  • Data: 2002-08-19 08:16:11
    Temat: Re: Kwaśniewski i Papież
    Od: "Anna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hipokryzją jest raczej mówienie, że przyjęcie nauki Ojca Świętego wyraża się
    w uczynkach i jednoczesne osądzanie bliźniego. Papież jest wielki właśnie
    dlatego, że zawsze staje ponad wszelkimi podziałami i nie osądza innych.
    Lepiej jest zająć się własnym sumieniem, albowiem odpowiada się jedynie za
    własne uczynki. Dlaczego ich czyny mają być sądzone Twoim sumieniem?
    Zamiast dawać upust niechęci do innych ludzi, lepiej jest dobrymi uczynkami
    poświadczać swoją wiarę. Również to, co się mówi powinno być dowodem, iż nie
    tylko się słucha, ale również słyszy się Ojca Świętego.
    Pozdrawiam
    Anna
    P.S. Wiem, że to nie jest dyskusja na tę grupę, ale jednak chciałam
    odpowiedzieć.

    Użytkownik "Bożena Niedźwiecka" <k...@h...com> napisał w
    wiadomości news:ajkflk$cu9$1@sunsite.icm.edu.pl...