  • Data: 2004-07-07 16:07:39
    Temat: Re: Leasing czy kredyt z "rata balonowa"?
    Od: "lopez" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprawa jest prosta.
    1. To co dla jednej strony jest kosztem dla drugiej jest przychodem. Ty sie
    cieszysz , ze masz koszty, a firma leasingowa sie cieszy , ze ma przychody.

    2. Firma leasingowa jest wlascicielem amortyzuje - OK (20 000euro kiedys tak
    bylo, nie wiem jak jest teraz - mniejsza z TYM, to dotyczy osobówk chyba.).
    Taki leasing jest po prostu drozszy, firma leasingowa dowala tobie wyzsze
    raty, zeby sobie zrekompensowac brak mozliwosci amortyzowania. , wiec i tak
    i tak ten limit pozostaje twoim problemem.

    sorry za moze ironie, przeciez nie wszyscy sa znawcami tematu, ale
    denerwuje mnie jak ktos bezmyslnie powtarza bzdury.
    pozdr