  • 1. Data: 2005-09-12 08:42:58
    Temat: Leasing - nowy samochod
    Od: c...@p...onet.pl

    Witam,
    Zakladam DG (jak juz to widac z poprzednich postow).
    Do wykonywania pracy bedzie mi niezbedny samochod. Chce kupic nowy.
    I teraz pytanie - uwaga TOTALNY LAIK - czy bede mogl go kupic zaraz po otwarciu
    DG (tj w tym samym tygodniu).
    Sadzac po wymaganych przez leasing dokumentow bede musial troche poczekac - a
    niestety nie moge :(
    I przy okazji - jakia firme leasingowa polecacie?
    Pozdrawiam
    Czarek

  • 2. Data: 2005-09-12 08:57:17
    Temat: Re: Leasing - nowy samochod
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik c...@p...onet.pl napisał:
> [...]
    > niestety nie moge :(
    > I przy okazji - jakia firme leasingowa polecacie?

    A Ty chcesz kupić czy wziąć w leasing? Bo to zarówno z biznesowego jak i
    podatkowego punktu widzenia są dwie różne sytuacje.

    Z podatkowego punktu widzenia to nie ma żadnych przeciwwskazań, żebyś
    prosto z US gdzie złożysz NIP1 i VAT-R pobiegł do salonu samochodowego i
    wyjechał samochodem. Jest to w sumie naturalne, że działalność
    rozpoczyna się od zgromadzenia odpowiednich narzędzi.

    A czy znajdzesz kogoś kto da Ci ten samochód bez pieniędzy na taką nową
    działalność to zupełnie inna i raczej luźno z podatkami związana sprawa.

    pozdrawiam

    Tomek

    Prawie 40.000 samochodow na sprzedaz! >>> http://link.interia.pl/f18b2

  • 3. Data: 2005-09-12 09:18:56
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > A czy znajdzesz kogoś kto da Ci ten samochód bez pieniędzy na taką nową
    > działalność to zupełnie inna i raczej luźno z podatkami związana sprawa.

    Chce wziac w leasing. Co do pieniedzy - to oczywiscie, z ebede mial :) Mam juz
    kontrakt. Ale pozostaje kwestia firm leasingowych :(
    I tu nie wiem jak bedzie :(
    Pozdrawiam
    Czarek

  • 4. Data: 2005-09-12 09:33:52
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale pozostaje kwestia firm leasingowych :(
    > I tu nie wiem jak bedzie :(

    A co stoi na przeszkodzie, aby je zapytać?

    vertret

  • 5. Data: 2005-09-13 16:35:31
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 12 Sep 2005 10:42:58 +0200, c...@p...onet.pl wrote:

    >Sadzac po wymaganych przez leasing dokumentow bede musial troche poczekac - a
    >niestety nie moge :(
    W procedurze uproszczonej powinny wystarczyc dokumenty z rejestrow us,
    ustat, zus. Z tymze wtedy zazwyczaj okres leasingowy jest krotszy a
    pierwsza wplata wieksza.

    WAM
    --
    Sylwester 2005!