  • 1. Data: 2005-09-12 09:49:06
    Temat: płacę VAT, czy nie ?
    Od: "Krzysio" <k...@i...pl>

    Nie jestem prawnikiem ani specjalistą od podatków. Uprzejmie proszę o
    odpowiedź: - czy w przypadku zawarcia umowy zlecenia przez (wcześniejszego)
    emeryta (ja) z jednostką nie bedącą w przeszłości moim pracodawcą , przy
    zachowaniu limitów ZUS (70%) , od sierpnia do grudnia 2005 - jestem
    obowiązany płacić VAT od kwoty wypłaconej przez zleceniodawcę ? Zaznaczam,
    że w zawartej umowie nie ma specjalnego art. o odpowiedzialności
    zleceniodawcy wobec osób trzecich ( co podobno jest konieczne teraz)
    Krzysztof