  • Data: 2004-04-14 07:02:01
    Temat: Re: Leasing po 19 kwietnia! a odliczenie vat od samochodu
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Bohosiewicz napisał:

    > Obsluga rolnikow prowadzacych dzialy specjalne produkcji rolnej,
    > do ktorych nie mozna dojechac inaczej niz terenowka/traktorem,
    > z powodu braku odpowiedniej jakosci drogi?

    Jak na razie w znanych mi biurach rachunkowych rozliczają 3 (trzech)
    rolników łacznie.
    Rolnicy nie lubia wydawac pieniędzy na takie luksusy jak księgowe ;-)
    A ty jeszcze bys chciał żeby znalazło sie kilku takich do których nie ma
    drogi? Ja nie znam żadnej wsi do ktorej nie da sie dojechać a mozna by
    tam zaleźc klienta.
    Przejedż sie po wsi, Marcinie. Tam gdzie nie ma drogi sidzi najgorsza
    bieda ktora nie ma na chleb.

    To kolejny argumnet z cyklu "urzędnik to idiota, wszystko łyknie"

    Skoro mogą spradzać rejestry pocztowe żeby udowodnic kiedy przyszła
    pocztą faktura to nie spradzą ktory to rolnik ma taki zly dojazd i
    dlaczego oplacało mi sie kupić traktor żeby zarobić 150zł miesięcznie?

    O ile kupno Żuka można w większości firm uzasadnić, o tyle Twój pomysł z
    traktorem jest poniżej wszelkiej krytyki, prosze Cię, odczep sie od tego
    traktora.
    Albo go sobie kup i opowiedz nam jak poszła kontrola. O, to będzie
    najlpsze rozwiązanie. W końcu "kto proponuje ten wykonuje". ;-)

    Czekam na relacje...

    > Traktora to nie, ale np. dieslowskiego agregatu pradotworczego owszem.

    To po co z tym traktorem wyjeżdżasz?
    Poza tym ja mam benzyniaka i na cholere mi ropa?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl