  • 1. Data: 2006-07-11 16:31:43
    Temat: Lekki [OT] - kto pamięta dyskusję ws. wynagrodzenia....
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Taki lekko of-topic - kto pamięta dyskusje która się przewinęła i związana
    była z wynagrodzeniem z tytułu UoP i nieobecnością w pracy pracownika.....
    coś tam było w tym że pracodawca nie ma prawa potrącić z wynagrodzenia bo
    ....... no coś mi kołacze ale nie kojarze teraz co i gdzie. Że niby za
    pracę nie wykonaną nie płaci, ale jednak ... musi wypłacić wynagrodzenie.
    Dosyć dawno temu temat był poruszany tutaj - ale nie mam pomysłu jak
    odszukać ten konkretny wątek.
    Za namiar - bardzo dziękuje.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 2. Data: 2006-07-13 10:25:36
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 11 lip o godzinie 18:31, na pl.soc.prawo.podatki, Artur Ch.
    napisał(a):

    > Taki lekko of-topic - kto pamięta dyskusje która się przewinęła i związana
    > była z wynagrodzeniem z tytułu UoP i nieobecnością w pracy pracownika...

    Ot i w końcu odnalazłem ..... http://miniurl.pl/13797

    BTW: Gotfryd - masz imponująca ilość postów i długggggiii staż :)
    http://miniurl.pl/13798

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 3. Data: 2006-07-14 23:10:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Jul 2006, Artur Ch. wrote:

    > BTW: Gotfryd - masz imponująca ilość postów i długggggiii staż :)

    Sugestię zrozumiałem ;) - sprawdź w archiwach comp.os.vms odwołania
    do g...@g...gliwice.edu.pl :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2006-07-15 07:09:55
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 15 lip o godzinie 01:10, na pl.soc.prawo.podatki, Gotfryd Smolik
    news napisał(a):

    > Sugestię zrozumiałem ;) - sprawdź w archiwach comp.os.vms odwołania
    > do g...@g...gliwice.edu.pl :)

    No tutaj ilość nie jest oszałamiająca.
    http://miniurl.pl/a1111
    Raptem 816 postów w kontekście poprzednich 23550 ma się blado ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 5. Data: 2006-07-15 08:08:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 15 Jul 2006, Artur Ch. wrote:

    > No tutaj ilość nie jest oszałamiająca.

    Proste: bo lista dyskusyjna INFO-VAX sprzężona z BITNETowymi serwerami
    zostala sprzężona z comp.os.vms dopiero później i google ma w archiwum
    tylko *odwołania* :)
    Wbrew wrażeniom w googlach nie ma porządnej historii Internetu ;)

    > Raptem 816 postów w kontekście poprzednich 23550 ma się blado ;)

    ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)