  • 1. Data: 2006-07-11 15:31:05
    Temat: Zintegrowany system FK
    Od: jakusa <c...@h...com>

    Witam wszystkich,

    Poszukuję jakiegoś zintegrowanego systemu finansowo-księgowego dla firmy
    produkcyjnej, zatrudniajacej około 200 pracowników w strefie
    ekonomicznej.

    Chodzi mi o coś takiego, co dałoby możliwość prowadzenia środków
    trwałych, podczepienia do tego juz działającego systemu magazynowego
    oraz modułu kadry/płace z Symfonii ale niekoniecznie (mogę ten moduł
    wymienić).

    Proszę o rady użytkowników, może ktoś się bawił we wdrażanie takiego
    systemu (ja wdrażałem SAP-a R/3, ale teraz mówimy o firmie, która nie
    dysponuje 10 mln EURO na wdrożenie, tylko o polskiej mniejszej firmie z
    polskimi warunkami finansowymi).

    Możliwe, że wchodziłoby w grę wdrożenie w 3 fabrykach na terenie polski,
    ale tak, żeby system był jeden i zbierał informacje z tyh 3 fabryk do
    jednej baży, aby management mógł sobie wyimportować dane finansowe
    zbiorcze.

    Pozdrawiam,

    Jakusa

  • 2. Data: 2006-07-12 07:58:32
    Temat: Re: Zintegrowany system FK
    Od: "Wiech" <wiebez_spamusiek@su[no_spam]pra.com.pl>

    sprawdz www.supra.com.pl

  • 3. Data: 2006-07-12 10:55:03
    Od: "oprogramowanie" <b...@o...pl>

    Zobacz http://www.odl.com.pl

  • 4. Data: 2006-07-12 15:11:34
    Od: DarekM <d...@e...com>

    zobacz www.madar.com.pl

  • 5. Data: 2006-09-17 03:28:24
    Od: Monika P<m...@p...fm>

    Witam serdecznie, polecam zintegrowany system do zarządzania
    przedsiębiorstwem - Axapta, jest to system wielomodułowy, nie ma także żadnego
    problemu z połączeniem systemu informatcycznego w różnych oddziałach firmy
    bliższe informacje na: www.axacom.com.pl

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2006-09-17 03:28:24
    Od: Monika P<m...@p...fm>

    Witam serdecznie,
    polecam nowoczesny, uniwersalny i bardzo rozbudowany system wspomagający
    zarządzanie przedsiębiorstwa - Microsoft Dynamics AX (dawniej Axapta), jest to
    system wielomodułowy adresowany do firm średniej wielkości o dużym potencjale
    rozwojowym, nie ma problemu z połączeniem systemów miedzy oddziałami firmy -
    polecam - bliższe informacje na stronie: www.axacom.com.pl

    -> http://usenet.pomocprawna.info