eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiLikwidacja DG - jakie druki i do kogo? › Re: Likwidacja DG - jakie druki i do kogo?
  • Data: 2003-08-25 21:36:30
    Temat: Re: Likwidacja DG - jakie druki i do kogo?
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tako rzecze m...@a...umcs.lublin.pl:


    > Witam
    > Mam juzdosc prowadzenia DG i chce miec swiety spokoj ;-)
    > Jakie deklaracje/druki mam wypelnic i do kogo?
    >
    > Pewnie ma to wygladac tak.
    > 1. US - cos tam -?
    > 2. ZUS - ZWUA i ZWPA - ?
    > 3. GUS - ?
    > 4. Urzad gminy - ?
    >
    > Kto moze uzupelnic powyzsze zanki zapytania i wyjasni co i jak nalezy
    > zrobic?
    >
    > ps. DG od 2002 jest zawieszona
    >
    W US dec. o wykreśleniu z EDG, informacja do dochodowego o likwidacji, NIP-
    3, VAT-Z o ile byłeś VAt-owcem - taki komplet na pewno wystarczy.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."
    Molier

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1