  • Data: 2003-09-10 19:19:34
    Temat: Re: Lo boze mój... nowy platnik
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Już tak mocno nie narzekaj.Nowy jest znacznie lepszy od starego.Widać w
    nim
    > kawałek programu,a nie zwykły edytor.

    Masz jakiś sytem płacowy? Spróbuj wczytac zestaw dokumentów w którym masz
    dane 10 płatników. Powodzenia. w porzednim nie robiło to różnicy ilu
    płatników. W obecnym czeka Cię 10 wczytań, 10 weryfikacji dokumentów, 10
    weryfikacji zestawów i jeszcze 10 weryfikacji przed wysłaniem.

    > Odkryłem,że nawet w przypadku zmian w kartotekach ubezpieczonych lub
    > płatników,sam dokonuje zmian po sporządzeniu odpowiedniego dokumentu.
    > To już jest jakiś postęp.

    Tylko na cholerę mi te kartoteki, jeżeli wszystko mam w kadrach/płacach?
    tylko zamieszanie robią.
    A próbowałeś zrobić w01? Spróbuj, a zobaczysz, że musisz się przemeldowac
    tam gdzie są ulice, bo prokom nie przewidział, że w wioskach bez ulic ktos
    może być płatnikiem.

    --
    PawełJ