    From: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Lodzki Urzad Skarbowy i problemyu z terminami:
    Date: Fri, 4 Feb 2005 13:00:42 +0100

    > Ale o co wlasciwei chodzi ?

    O to ze terminy narzucone sa ustawa zwana Ordynacja Podatkowa.

    > No to juz wlasciwe twoj emocjonalny problem.
    > Przyjdzie czas, otrzymasz nastepne pismo i sporo sei wyjasni.

    Na pisma zawsze odpowiadam - z materialami zawsze sie zapoznaje (przez co
    skladam tez wyjasnienia). Chodzi mi oto dlaczego mialbym z Pania rozmawiac
    przez telefon - bo ja tego nie rozumie: ) chociaz fakt raz do mnie
    zadzwonili z zaproszeniem do nich ale jadac zadzwonili znowu ze juz nie
    aktualne - m. in. dlateog w telefony sie nie bawie :)

    > Natomiast nie rozmawianie z mila Pania z US czesto
    > nie jest najlepsza taktyka..

    To sie zgadza ale przez telefon nie bardzo jest o czym jak sie nie widzi
    dokumentow na stole - bo to jest tak ze wtedy ona ma te dokumenty a ja
    niekoniecznie :)

    Bo wiadomo ze bez wypioowiadania sie na temat materialow nie jest
    najlepszym rozwiazaniem

    Pozdrawiam
    Karol