  • Data: 2009-05-27 20:32:40
    Temat: Re: Ludzie to są jednakowoż głupie ;-)
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27-05-2009 o 22:24:18 Michał <r...@x...cy> napisał(a):

    > Nawet nie dziwię się, że prości ludzie kojarzą kapitalizm i wolny rynek
    > bardzo źle, jeśli kapitalizm budowali towarzysze, kapitalistami się
    > stała uwłaszczona nomenklatura a liberałami nazwali Kwaśniewski i Danuta
    > Hubner.
    >
    > Mam tylko nadzieję, że nowe pokolenia uchronią nas od euro-towarzyszy
    > robiących wolny rynek za pomocą miliardów dotacji i regulowaniem
    > wszystkiego co od nich samo nie ucieka.

    Też miałem nadzieję w związku z nowymi pokoleniami, ale jak zobaczyłem
    jak ktoś im dziurawi mózgi Zeitgeistami to stwierdziłem że trzeba liczyć
    tylko na siebie i szykować pozycje w jakimś raju podatkowym czy czymś takim,
    na 100% musi jakiś zostać bo gdzieś eurotowarzysze z wierchuszki będą musieli
    trzymać swoje diety :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek