    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    <37frtjqoopjr$.qnaynm0etn57$.dlg@40tude.net>
    <59f4c625$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <59fb63dd$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <59fb8372$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <59fba0a9$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <59fc037c$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Luka VAT
    Date: Fri, 3 Nov 2017 16:00:07 +0100

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2017-11-02 o 23:48, J.F. pisze:

    >A Ty wiesz na czym polega kontrola krzyżowa?
    >Tego się nie robi przez telefon, tylko się zleca kontrole u
    >wszystkich podmiotów z faktur. Mieli podatnika na widelcu, to
    >sprawdzali wszystkich jego kontrahentów.

    No to pomysl - jaki % faktur moga tak sprawdzic w skali calego kraju ?

    >i wszystkie jego faktury jakie im wystawił.
    >Jak miał klienta np ze Szczecina, to kontrolowali to pewnie przez
    >skarbówkę w Szczecinie.

    A co z klientami, ktorym fakture wystawil, ale potem zniszczyl ? :-)
    Powinni najpierw sprawdzic te, ktore gdzie on kupil.

    No chyba ze tak sprawdzili innych, trafili do niego, znalezli roznice,
    i teraz sprawdzaja reszte.
    Jesli np zanizyl swoja kopie, to ma to sens.
    Dobrze byloby tez konto w banku sprawdzic.

    J.