    Subject: Re: Luka VAT
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    <37frtjqoopjr$.qnaynm0etn57$.dlg@40tude.net>
    <59f4c625$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <59fb63dd$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <59fb8372$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <59fba0a9$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <59fc037c$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <59fc8477$0$5147$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Fri, 3 Nov 2017 17:27:43 +0100

    W dniu 2017-11-03 o 16:00, J.F. pisze:
    > UĹźytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > No to pomysl - jaki % faktur moga tak sprawdzic w skali calego kraju ?

    A co to ma do rzeczy?
    Kontrola krzyżowa to przecież nie jest mechanizm kontroli obrotu w VAT
    (a już na pewno nie w skali makro).
    Nie chodzi o sprawdzenie jakiejś wielkiej ilości faktur
    tylko konkretnie danego podatnika, który jest objęty kontrolą

    > A co z klientami, ktorym fakture wystawil, ale potem zniszczyl ? :-)
    > Powinni najpierw sprawdzic te, ktore gdzie on kupil.

    Sprawdzają to co mają. To znajdą jak będą kontrolować
    u tych klientów. Teraz w dobie JPK takie rzeczy łatwiej
    bedzie wychwycić, ale kiedyś kontrolerzy musieli po prostu wymyślić
    gdzie szukać, żeby trafić.