  • 31. Data: 2010-02-12 23:45:54
    Temat: Re: MK RP: Ktoś ma płytkę z 8 lutego?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Feb 2010, Piotrek wrote:

    > IMHO są to sztuczne problemy.
    >
    > Zawsze podpisywacz może dopisać "zgodnie z umową ... płatność w ciągu 14 dni
    > od daty wpływu" i się podpisać.

    Podpisywacz może w myśl zasady "na wszelki wypadek" powiedzieć że boi się
    naruszyć par.12.6 rozporządzenia o KPiR bądź adekwatnego przepisu opartego
    o ustawę o rachunkowości (o ile taki istnieje, ale sądzę że tak).

    > Albo Tristan może przekreślić datę płatności i parafować zmianę.

    A to zdecydowanie może.

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2010-02-13 07:06:09
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-12 14:07, wspolna-flaszka.pl pisze:
    > myslisz ze ktos Ci wysle plyte pozbawiajac sie jednoczesnie jej i
    > mozliwosci korzystania?

    No płyta była do gazety. Więc może ktoś ma, a nie korzysta.

    > Zreszta zdanie "Czy ktoś z
    > Was ma może tę płytkę i mógłby się podzielić?" sugeruje ze chcesz by
    > ktos skopiowal ze swojej plyty i Ci przeslal czy to elekronicznie
    > czy na plycie zielonej a to juz przestepstwo

    Ano może i faktycznie źle się wyraziłem. Chodzi mi o legalne wersje.
    Jakbym kradł, to lepsze produkty :D

    Nie trzeba.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 33. Data: 2010-02-13 07:20:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No płyta była do gazety. Więc może ktoś ma, a nie korzysta.

    Płyta była dodatkowo płatna, więc jak ktoś ją kupił, to pewnie używa.

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2010-02-13 07:44:08
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-02-13 00:45, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Podpisywacz może w myśl zasady "na wszelki wypadek" powiedzieć że boi się
    > naruszyć par.12.6 rozporządzenia o KPiR bądź adekwatnego przepisu opartego
    > o ustawę o rachunkowości (o ile taki istnieje, ale sądzę że tak).

    Przecież klient nie będzie poprawiał błędu tylko złoży oświadczenie.
    A że nośnikiem oświadczenia będzie faktura to już inna sprawa.

    Ale oczywiście rozumiem, że to klient płaci Tristanowi (i wymaga) a nie
    na odwrót. Tak wiec pozostaje sposób #2.

    Piotrek

  • 35. Data: 2010-02-13 08:51:58
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > A to zdecydowanie może.

    Wolę nie kombinować. Chcą mają. Najlepszy byłby sposób 3: Możliwość
    usunięcia daty w programie... :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 36. Data: 2010-02-13 08:54:07
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-13 08:20, Liwiusz pisze:

    > Płyta była dodatkowo płatna, więc jak ktoś ją kupił, to pewnie używa.

    A to nie pamiętałem...

    Niekoniecznie, mógł kupić do testów. Ja np. mam Kadry Płace 2009. Ale w
    sumie nie używam, tylko chciałem zobaczyć co to i jak wygląda.

    No nic, zamówię na Allegro. Tanio nie jest, ale co poradzić... Tak
    wygląda w powalonym świecie jednodniowych sprzedaży. Parę filmów i
    innych takich też mi uciekło sprzed nosa tym trybem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 37. Data: 2010-02-13 23:22:42
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > No płyta była do gazety. Więc może ktoś ma, a nie korzysta.
    Czy to o tę gazetę i program chodzi:
    http://sklep.rp.pl/

  • 38. Data: 2010-02-14 10:04:21
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-14 00:22, Zygmunt pisze:
    > Czy to o tę gazetę i program chodzi:
    > http://sklep.rp.pl/

    tak, wczoraj się pojawiła jednak. Tylko, że niestety chcą danych w
    zamian :(

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 39. Data: 2010-02-15 08:31:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 14 Feb 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > tak, wczoraj się pojawiła jednak. Tylko, że niestety chcą danych
    > w zamian :(

    Hm... rzeczywiscie w regulaminie nie napisali w jakich celach

    Czy to ma być odnośnik do dyskusji o owym sklepie?
    Objaśniam, że chwilowo nie mam jak poszukać po msgid, google
    się psuje coraz bardziej i szukanie po msgid nie działa,
    a AFAIK innej wyszukiwarki nie ma - mógłbyś podać jakieś
    inne dane lokalizujące post?
    (grupa, temat, data, autor)

    pzdr, Gotfryd

  • 40. Data: 2010-02-15 16:40:40
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Hm... rzeczywiscie w regulaminie nie napisali w jakich celach

    No w ptaszku piszą, że w celach markietingowych.

    > Czy to ma być odnośnik do dyskusji o owym sklepie?
    > Objaśniam, że chwilowo nie mam jak poszukać po msgid, google
    > się psuje coraz bardziej i szukanie po msgid nie działa,

    Ano owszem, klienty też są zjebane. Za czasów Forte Agenta można było
    wszystko. Potem w KNode też szło jakoś (choć już nie tak wygodnie
    szukać). A teraz w dobie Thunderbirdów i innych badziewi, to już
    pozostają gogle :(

    > a AFAIK innej wyszukiwarki nie ma - mógłbyś podać jakieś
    > inne dane lokalizujące post?
    > (grupa, temat, data, autor)

    http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/browse_t
    hread/thread/36281792b6ff524c