  • Data: 2018-02-26 09:36:59
    Temat: Re: MK RZ pytanko o tabelkę składek ZUS
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-25 o 15:56, temp11 pisze:

    > Chyba doszedłem.
    > Prawidłowa odpowiedź na pytanie z topicu to najwyraźniej:
    >
    > Administraja->Załóż nowy rok-> dalej-> 2017
    >
    > Wypełnić tabelkę ZUS na 2017r (pobrać z "chmury").
    >
    > Teraz wciśniecie na dole Księguj ZUS (f6) z DW wywołuje DW do stycznia z
    > kwotą 62 zł (za 12/2017r).
    >
    > Natomiast tabelka u mnie być może pochrzaniła się już całkiem, bo
    > wciskałem aktualizuj "z chmury" przy wymuszonych "ręcznie" wartościach
    > w polach i teraz na przemian mieszają mi się kwoty "testowe' z kwotami
    > za 12/2017 (czyli __bez__ zaznaczenia "recznie" mam dobre kwoty do
> [...]

    Toż Ci tłumaczyłem jak krowie na rowie.
    W danym wierszu masz podstawy dobre, bo w styczniu obowiązuje już nowa
    wysokość.
    Ale że płacisz do 10-go następnego miesiąca, to kwota odliczenia wpada
    'po skosie' do pozycji w lutym (bo odliczasz dopiero w lutym.

    JAko, że zaczynasz dopiero zabawę z MK, to program nie miał składek za
    12/2017, dlatego pisałem Ci, żebyś zaznaczył 'ręcznie' i w wierszu
    styczniowym wpisał kwotę do odliczenia z 2017r.

    Kolejne lata już powinny być bez tych sztuczek, bo w 2019 będziesz miał
    wysokość skłądki za 2018r i styczeń się poprawnie uzupełni.

    --
    Pete