    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Makro - odmowa skorygowania faktury...
    Date: Wed, 12 Jan 2005 00:51:13 +0100

    On Tue, 11 Jan 2005, bo wrote:
    [...]
    >+ i dziwie sie ze klientowi z tym Makro jeszcze chce sie zadawac..

    ...wiesz, nie zawsze i nie każdy ma w miarę łatwy dostęp do
    *drugoplanowych* za to *szerokoasortymentowych* źródeł zaopatrzenia
    w rzeczy dziwne :)
    Mało - są rzeczy które "człowiek z ulicy" ma trudności kupić (znaczy:
    nie w hurtowni).
    Może jakiś przykład: gdzie poza Makro widziałeś papier maszynowy
    w cenie 500 kartek za < 11 zł ?
    FYI: tak, jedyny papier "czysty" który znam na którym da się drukować
    (jako tako, trochę się krzywi) laserówką i który *ma gęstość ZNACZNIE
    mniejszą niż 80g/m^2* !!
    Nawet 60 g/m^2 papieru "komputerowego" w okolicy uświadczyć nie mogę !
    80, 90, 120, 180, 200 - nie ma sprawy, 250 to "na zamówienie" i mało
    kto. A *cieńszego* - NIKT. A ja bym chciał na przykład wydruk próbny
    mały i lekki... i co ? ;)
    Acha: nie, ja nie potrzebuję wagonu. 1 opakowanie - czasem raz na rok,
    czasem raz na kwartał....
    Takich rzeczy jest *na pewno* sporo.

    No i nie obrażam się wobec tego na to iż Makro powiada że "faktur
    się nie przepisuje na inną kartę" :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)