    From: GreGG <g...@r...student.uci.agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Makro - odmowa skorygowania faktury...
    Date: Sun, 16 Jan 2005 06:09:24 +0100

    Dziękuję wszystkim za wyczerpujące informacje i podpowiedzi.

    Fakturę zrefakturowałem - niech się dzieje wola Nieba - a do Makro
    obiecałem sobie nigdy więcej nie pojechać - niech teraz zarabiają na
    mnie inni, przede wszystkim Selgros, w którym od razu zapytałem się, co
    by zrobili w podobnym przypadku :) Ich odpowiedź mnie bardzo
    satysfakcjonowała, więc i tam pozostanę.
    A Niemcy z Makro/Metro stracili kolejnego klienta, bo im już zarobić nie
    dam - wiem że to ich wali, ale przypuszczam, że nie jestem jedynym,
    sądząc po coraz to poszerzanych alejkach...

    Pozdrawiam,

    Grzegorz Gembala