    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: "Mała Księgowość" Rzeczpospolitej i fakturowanie
    Date: 24 Apr 2008 22:22:49 GMT

    m_kola w
    <news:9e8f5f08-db4f-43ab-8960-d69a237124c4@p25g2000h
    sf.googlegroups.com>:

    > Maddy - z całym szacunkiem ale pytam bo mogę spróbować dowiedzieć się
    > czegoś a skoro uczestniczysz w dyskusji to odpowiedz a nie pisz o
    > wstręcie do płacenia z czyjąś wiedzę.

    Dlaczego na grupie piszesz do Maddy? (juz sie czegos nauczyłeś)

    > Moje pytanie dotyczy konkretnie programu "Mała księgowość" i brzmi:

    Najuprzejmiej przepraszam, ale to jest dokładnie to, o czym było wcześniej
    -- nie zapłaciłes ani złotówki za wsparcie...

    Więc nie miej pretensji do dyskutantów, że nie odpowiadaja wprost na
    _niezadane_ pytania, nie miej pretensji, że odpowiadają w ogóle...

    > gdzie co i jak powinienem wpisać takie koszty. Proszę o odpowiedź,
    > jeśli ktoś będzie miał pytanie z dziedziny, którą ja się zajmuję to
    > odpowiem a nie napiszę "zapłać to się dowiesz".

    Z jakiej to dziedziny -- chciałbym pewnie zadac pytanie, ale nie bardzo
    jeszcze wiem jakie :)

    Czy to Ci czegos nie przypomina?

    > Jestem zielony w temacie i chcę się czegoś dowiedzieć, nie piszcie, że
    > idę na łatwiznę bo nie sądzę żeby każdy z Was potrafił wszystko od
    > razu. Być może nie nadaję się na przedsiębiorcę ale żebym się o tym
    > przekonał muszę spróbować;)

    Na prawdę uważasz, że podołasz?

    To dlaczego nie zrobiłeś tego, o czym pisał Jarek (3000 postów) :)

    > Pozdrawiam wszystkich i proszę o odpowiedź. W jaki sposób w "Małej
    > Księgowości" Rzeczpospolitej wprowadzić faktury zakupowe aby poprawnie
    > zostały rozliczone i ujęły się we wszystkich ewidencjach.

    Wiesz, ja bym się na Twoim miejscu do programu nie przywiązywał -- co z
    tego, ze wiesz jak to zrobić, skoro nie wiesz dlaczego tak masz zrobić.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]